Discussion about this post

User's avatar
Leav Graves's avatar

אין כזה בעברית גם אומר שנקודת המבט הישראלית לא קיימת, הפרובינציות, החוצפה, השפה, הבדיחות, ההתלהבות ממגדל שלום וכו'.

אני כרגע ביפן. ועדיין עוצר כדי לקרוא את זה. זה מיוחד.

אגב, כשהייתי ילד אמא שלי עבדה במגדל שלום. להיות ילד ולהגיע למגדל הגבוה במזרח התיכון היה באמת מרשים (לא סגור אם זה היה הכי גבוה אז, אבל עדיין מרשים (

תכתוב כשבא לך. עדיין יהיו קוראים שיאהבו את זה

VitskyDS's avatar

איזו הפתעה נעימה 😅

שמח ממש שאהבת את האמנות שלי; ממש קלטת את הכוונה.

העבודה הראשונה שלי היתה במגדל שלום, קומה 13, נוף מזרחי. העבודה עצמה היתה זוועה, אבל הבנין היה מעניין מאוד. תחושה של ״פעם בנו עם גאווה״. הלובי, השיש, האמנות.

״טעויות אותנטיות״ אהבתי. אכפת לך אם אשתמש בתיאורי הציורים שלי?

הכתיבה מעניינת, ומרעננת בעברית - אתחיל לעקוב 🌿

8 more comments...

No posts

Ready for more?